Muay Thai zal je helpen om af te vallen

Er zijn verschillende redenen waarom mensen ervoor kiezen om naar Thailand te reizen en Muay Thai te trainen. Sommige mensen hebben een diepe passie voor de vechtsporten en andere mensen bereiden zich voor op hun aanstaande gevecht. Er zijn ook anderen die zich inschrijven op het trainingskamp om gewicht te verliezen en hun lichaam in perfecte staat te houden. Je zult verrast zijn te weten dat niet alle mensen die naar dit land gaan om de vechtsport te leren, professionele vechters zijn. Er zijn ook mensen die gewoon fit en gezond willen worden.

Een dramatisch resultaat bereiken met de hulp van Muay Thai

Het is niet ongewoon om mensen een dramatisch resultaat te zien krijgen als ze zich aanmelden voor een intensieve Muay Thai-training in het plaatselijke kamp. Training duurt normaal gesproken maximaal 5 uur per dag. Hun gewichtsverlies kan echter niet alleen aan de oefening worden toegeschreven. Hier zijn enkele van de gerelateerde factoren die u zullen helpen om een ​​perfecte vorm te bereiken.

Muay Thai Diet

Simpelweg omdat je cardio-oefeningen doet en de Muay Thai-training niet garandeert dat je gaat afvallen. Lokale kampen hebben strikte regels als het gaat om voeding. Ze zorgen ervoor dat je niet meer calorieën eet dan wat je kunt verbranden. Mensen kunnen hun energie putten uit het leren van de verschillende bewegingen, maar als ze meer calorieën binnenkrijgen, is het voor hen onmogelijk om wat kilo’s kwijt te raken. Het reguleren van de dagelijkse calorie-inname is nog steeds het meest essentiële onderdeel. U moet eerst de caloriebehoefte van uw lichaam achterhalen. Je moet ook je maaltijdcalorieën tellen en een maaltijdplan maken waarbij de totale calorieën iets onder je calorie-onderhoud liggen. Ten slotte moet u de voortgang van uw dieet volgen en enige aanpassingen doen als dat nodig is.

LSD Cardio

Cardio-oefeningen worden minstens drie keer per week gedaan. Deze oefening staat los van de Muay Thai-training die elke dag wordt gegeven. Een combinatie van LSD-cardio-oefeningen zoals touwtjespringen en hardlopen zullen niet alleen je uithoudingsvermogen verbeteren, maar zullen je ook helpen tijdens je reis over gewichtsverlies. Je moet minimaal 30 minuten rennen en 400 tot 600 calorieën verbranden. Reizen naar Thailand zal je aanmoedigen om elke dag te rennen aangezien de meeste mensen in het kamp 2 keer per dag zullen rennen.

Leave a Reply