Muay Thai trainingstips voor vrouwen

Een van de populairste fitness-activiteiten voor vrouwen in de afgelopen jaren is Muay Thai – de oude bestrijding sport en martial art uit Thailand. Fitnessfaciliteiten over de hele wereld zijn begonnen met het aanbieden van Muay Thai opleidingsklassen, maar vrouwen die willen voelen van de ware macht van het Muay Thai reizen naar Thailand en join kampen er. De populariteit als dus sport kan worden gesitueerd in de vele gezondheidsvoordelen voor vrouwen. Voor veel vrouwen, kan verblijf voor twee of drie weken in een trainingskamp veel betekenen. Deze activiteit kan openen hun ogen over het belang van lichaamsbeweging en ze met deze routine kunnen blijven wanneer ze terug naar huis.
Als u krijgen in vorm wilt, betekent dit niet dat je moet vasthouden met dezelfde saaie oefeningen gevonden in je lokale sportschool. Het is ook een goed idee om de agressiviteit die is onderdrukt in elk individu. Dit is de beste manier om zich te ontdoen van stress en frustratie te. Hoewel Muay Thai een sport die voornamelijk door mannen wordt beoefend is, zijn vrouwen in Muay Thai training klassen niet iets ongewoon. Zo in feite hebben veel van de trainingskampen in Thailand speciale klassen ontworpen voor vrouwen.
Om te beginnen met deze levensveranderende activiteit moet u een camp niet eerst te selecteren. Dit is een probleem omdat er kampen overal in Thailand zijn, maar meest ervaren studenten zal aanbevelen bij een Muay Thai kamp op Phuket eiland. Dit is de plek waar u kunt ontspannen op het strand of neem een tour rond het eiland wanneer de klassen zijn afgewerkt.
Zodra u een geschikte camping u moet Volg deze tips om het maximum uit elke Muay Thai training sessie:
• Breng wat tijd voor warme = omhoog – uw spieren uit te rekken en opwarmen van je lichaam zal voorbereiden voor de intensieve opleiding en u helpen voorkomen van blessures.
• Muay Thai training is leuk, maar vergeet niet te volgen elke beweging serieus
• Leren hoe om te ademen goed met de hulp van je instructeur
• Altijd de neiging om te rekken je benen en armen zo veel als je kunt tijdens de oefeningen
• Vergeet niet om de pauze tussen elke oefening

Leave a Reply